پرینتر های اچ پی HP

هپتک ، نمایندگی رسمی کارتریج های اچ پی

پرینتر های اچ پی HP

هپتک ، نمایندگی رسمی کارتریج های اچ پی

هپتک ، نمایندگی رسمی کارتریج های اچ پی
فروشگاه اینترنتی هپتک بزرگترین واردکننده ی کارتریج های اوریجینال پرینتر و پلاترهای اچ پی ، محصولات خود را با نازل ترین قیمت و طرح های مختلف در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می دهد.
شما می توانید با ورود به بخش کارتریج های فروشگاه اینترنتی هپتک کلیه محصولات موجود در این بخش را مشاهده فرمایید. (Heptak.com)

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

راه اندازی شبکه

چه دلیلی برای راه اندازی شبکه توسط یک تیم متخصص وجود دارد ؟ آیا برای راه اندازی شبکه نیاز به طراحی شبکه با توجه به نیازهای سازمان و برنامه ریزی های مدیریتی برای ایجاد زیر ساخت شبکه ای برای نیازهای سازمان در آینده ، وجود دارد؟ . . . . . . . . . .

 

مگر نمی شود مراحل نصب و استقرار شبکه خود را به دست یک مسئول آی تی که به تازگی استخدام کرده ایم بدهیم ؟ و چون حقوق می گیرد باید به خوبی شبکه سازمان را راه اندازی کند ، بی شک مدیران سازمانهایی که به فکر کیفیت و طول عمر شبکه هستند راه اندازی شبکه را به دست متخصصانی که چندین سال در زمینه شبکه و امنیت کار کرده اند و شناخت کافی از آسیب های احتمالی شبکه در آینده دارند می سپارند و بسیار مایل هستند که این تیم دارای نام و نشان رسمی و ثبت شده و به راحتی قابل دسترس باشند.

درصورتی که شما شرکت و یا سازمانی هستید که هزینه راه اندازی و استقرار شبکه نسبت به کیفیت راه اندازی شبکه نقش بسیار مهمی دارد و کیفیت راه اندازی و استقرار شبکه در سازمان زیاد برایتان مهم نیست ، ام ای تی سرویس اصلا گزینه خوبی برای شما نخواهد بود و راهکارهای راه اندازی شبکه ام ای تی سرویس مناسب سازمان شما نخواهد بود و بهتر است با شرکتهای دیگری که نصب و راه اندازی شبکه ارزان و با ارزش کیفی کم ارائه می دهند وارد بحث شوید.

راه اندازی شبکه توسط ام ای تی سرویس چه ویژگیهایی دارد ؟

نیاز سنجی قبل از شروع به کار : نصب و راه اندازی شبکه از دید ام ای تی سرویس زمانی شروع می شود که بررسی های اولیه و نیازسنجی های اولیه شبکه سازمان شما توسط کارشناسان ام ای تی سرویس انجام شده باشد و گزارش اولیه کارشناسان نصب و راه اندازی شبکه ام ای تی سرویس طبق استانداردهای موجود به دست شما رسیده باشد ، حال ام ای تی سرویس بعد از تائید نیازهای شبکه توسط سازمان شما و با استناد بر گزارش ارسالی ام ای تی سرویس ، کار خود را شروع می کند.

تحلیل راهکارها و ارائه ایده های راه اندازی : بعد از بررسی نیازهای شبکه ، نوبت به طراحی شبکه می رسد، طراحی شبکه از نظر کارسناسان شبکه ام ای تی سرویس زمانی شکل می گیرد که نیازهای سازمان در آن به خوبی دیده شده باشد و راهکار پیشنهادی خللی در عملکرد شبکه و استراتژی سازمان بوجود نیاورد ، یکی از ویژگی های خدمات نصب و راه اندازی ام ای تی سرویس نسبت به دیگر شرکت های ارائه دهنده خدمات شبکه تحلیل راهکارهای راه اندازی و استقرار شبکه متمرکز در سازمان است.

پیگیری مستمر راه اندازی : یکی دیگر از ویژگیهای خدمات شبکه ام ای تی سرویس ، پیگیری مستمر واحد مراقبت از مشتریان در حین نصب و راه اندازی شبکه توسط کارشناسان ما در سازمان شماست ، واحد مراقبت از مشتریان ام ای تی سرویس همیشه درکنار شما خواهد بود تا تمامی موارد ذکر شده در قرارداد نصب و راه اندازی شبکه فی مابین ام ای تی سرویس و شما مو به مو اجرا شود و هیچ نگرانی از این بابت متوجه شما نگردد ، این پیگیری انقدر ادامه می یابد تا شما از انجام تمامی درخواست ها در حین راه اندازی اطلاع کامل پیدا نمائید و مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

گزارش نهایی راه اندازی و مستندات : ام ای تی سرویس در حین راه اندازی پروژه شبکه شما ، تمام توان خود را برای راه اندازی روی استانداردها دارد و مستندات نصب و راه اندازی شبکه را در حین راه اندازی تکمیل می کند تا در تهیه گزارش پایانی راه اندازی نکته ای جا نیافتاده باشد ، و در زمان اتمام پروژه مستندات مورد نیاز برای نصب و راه اندازی شبکه سازمان شما را طی گزارشی تهیه و تنظیم نموده و به اطلاع شما می رساند ، اگر شما سوال و یا درخواست برای نحوه اطلاع پیدا کردن از تنظیمات شبکه خود دارید می توانید طی جلسه ای که با کارسناسان سازمان ما می گذارید مرتفع نمائید.

رضایت نامه ! : ستاد مراقبت از مشتریان ام ای تی سرویس با تکیه بر مسئولیت پذیری و گسترش مشتریان هوادار ام ای تی سرویس یکی از واحد های بسیار فعال و مشتری محور است که بعد از نصب و راه اندازی شبکه توسط کارشناسان ام ای تی سرویس وظیفه خود می داند تا نظر سنجی نحوه بررسی و راه اندازی شبکه شما را مورد بررسی قراردهد و اعلام رضایت شما را در این زمینه جویا شود ، به همین منظور بعد از بررسی گزارش ارسالی به شما توسط کارشناسان استقرار و راه اندازی به نشان از اعتماد مشتریان ، رضایت نامه کتبی را از مشتری دریافت نموده و آن را به عنوان یک سند با ارزش در رزومه رضایت مشتریان ام ای تی سرویس نگهداری می کند.

 

 

نیروی متخصص استقرار

عدم راه اندازی اصولی شبکه چه مشکلی را برای سازمان شما پیش خواهد آورد؟

شما میتوانید پروژه راه اندازی شبکه شرکت خود را با پائین ترین قیمت به شرکت های زیادی که در این حوزه فعال هستند بسپارید اما باید خودتان را نیز برای دست و پنجه نرم کردن با اختلالات و مشکلات شبکه که احتمالا در آینده مواجه خواهید شد آماده کنید! عدم راه اندازی یکپارچه و اصولی شبکه علاوه بر هدر دادن هزینه های شما برای راه اندازی و نگهداری شبکه، میتواند هزینه های سنگینی را در آیندهبرای عیب یابی و رفع اختلالات شبکه به سازمان تحمیل کند. در شبکه هایی که به طور جزیره ای و غیر استاندارد راه اندازی میشوند، عیب یابی و شناسایی مشکلات شبکه کاری سخت و زمان بر میباشد. پروسه عیب یابی و شناسایی علل اختلالت یک شبکه غیر یکپارچه، ممکن است وقفه های زیادی را در روند شبکه ایجاد کند که این امر باعث ایجاد وقفه در کار پرسنل، اهداف سازمانی و در نهایت ضرر مالی شرکت شود. متخصصان شبکه ام ای تی سرویس با ارائه راهکارهای منطقی برای یکپارچگی شبکه متناسب با نیازها و استراتژی های سازمان ، به رفع مشکلات زیرساخت های شبکه میپردازند. یکپارچه بودن زیرساخت های شبکه منابع سازمان، نقش حیاتی در برنامه ریزی منابع دارد لذا با استفاده از خدمات راه اندازی شبکه ام ای تی سرویس میتوانید سازمان خود را طبق استانداردهای روز دنیا شبکه کنید و قدمی محکم برای یکپارچگی سازمان خود بردارید.

بعد از سفارش راه اندازی شبکه ام ای تی سرویس ، چه اتفاقی می افتد؟

بعد از سفارش راه اندازی شبکه توسط ام ای تی سرویس ، یکی از کارشناسان ام ای تی سرویس با شما برای ترتیب دادن جلسه ای برای نحوه راه اندازی شبکه با شما تماس می گیرد این جلسه با توجه به ارزش مند بودن زمان برای شما از قبل پیگیری شده و سعی می شود کوتاه و مفید برگزار شود در این جلسه یک و یا چند نفر از متخصصان شبکه ام ای تی سرویس به شرکت و یا سازمان شما اعزام میشوند و انتظارات، دغدغه ها و نگرانی های مدیران سازمان در طی جلسه ای مورد بحث و بررسی قرار میگیرد. کارشناسان ام ای تی سرویس به پشتوانه دانش تخصصی و تجربه چندین ساله در امر یکپارچه سازی شبکه، گزارشات کاملا حرفه ای و قابل استناد از وضعیت فعلی شبکه ارائه میدهند و به مدیران سازمان این اطمینان و تضمین داده میشود که دیگر نیازی نیست نگران آینده شبکه سازمان خود باشند. کارشناسان ام ای تی سرویس، از طریق انواع تست های فنی که روی شبکه سازمان انجام میدهند، یکپارچگی و وضعیت کلی شبکه سازمان را مورد آزمایش و آنالیز قرار میدهند و تمام فاکتورها و پارامترهای فنی شبکه به مدیران سازمان گزارش میشود.

متخصصان ام ای تی سرویس اهداف و نیازهای سازمان را مورد تحلیل قرار میدهند و سپس اقدام به ارائه راهکارها و solution برای طراحی و راه اندازی یک شبکه یکپارچه و منسجم میکنند. با توجه به اینکه سازمانها برای برنامه ریزی و مدیریت یکپارچه منابع خود، باید از زیرساخت های شبکه یکپارچه و استاندارد برخوردار باشند، متخصصان شبکه ام ای تی سرویس با طراحی و پیاده سازی یک شبکه یکپارچه مطابق با استاندرادهای روز دنیا، سازمانها را برای کنار گذاشتن سیستم های سنتی جزیره ای و مکانیزه کردن خدمات از طریق یکپارچه سازی فرآیندها یاری میکند.

با راه اندازی شبکه یکپارچه توسط متخصصان ام ای تی سرویس، دیگر نگرانی برای عدم توسعه شبکه خود نخواهید داشت و شبکه شما با انعطاف پذیری بالا با توجه به طراحی اولیه آن توسط طراح شبکه ام ای تی سرویس در مقابل توسعه های بعدی سازمان شما کم نخواهد آورد! ، چرا که همزمان با رشد و توسعه سازمان، شبکه یکپارچه نیز را میتوان به راحتی توسعه داد. اگر شما نیز از عدم پشتیبانی دلسوزانه و مشکلات شبکه در سازمان خود کلافه شده اید، با ام ای تی سرویس تماس بگیرید و حس فوق العاده ای از یکپارچگی شبکه حرفه ای در سازمان خود تجربه کنید.

تصورات اشتباهی که شبکه شما را از یکپارچگی دور می کند

شبکه واحد های سازمانی ام مجزا هستند ولی به راحتی کارمندانم با آن کار می کنند و نیاز به شبکه یکپارچه ندارم !

مدیران سازمان های بزرگ زمانی به این مرحله رسیده اند که تخصص گری را به شخص مورد نظر داده اند و نیازی به دخالت مستقیم کارهای ارجاعی به مسئول مورد نظر وجود ندارد و سازمان به صورت اتوماتیک به هدف خود نزدیک تر می شود. ولی در بسیاری از سازمانها این طرز تفکر وجود ندارد و ممکن است کارهای تخصصی را هم اشخاصی که در آن متخصص نیستند انجام دهند؛ اگر در سازمان شما این یکپارچگی وجود ندارد بدانید که سازمان شما هوشمندانه عمل نمی کند و بهتر است سازمان خود را یکپارچه نمائید.

لطفا جهت اطلاع بیشتر درباره ما ، همفکری و پیشنهادات با ما تماس بگیرید .

تلفن تماس :02146011059

آدرس: تهران، جنت آباد مرکزی، برج طوبی، طبقه 4، واحد 403

  • ۹۶/۰۸/۰۵
  • محمد رضا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی