پرینتر های اچ پی HP

هپتک ، نمایندگی رسمی کارتریج های اچ پی

پرینتر های اچ پی HP

هپتک ، نمایندگی رسمی کارتریج های اچ پی

هپتک ، نمایندگی رسمی کارتریج های اچ پی
فروشگاه اینترنتی هپتک بزرگترین واردکننده ی کارتریج های اوریجینال پرینتر و پلاترهای اچ پی ، محصولات خود را با نازل ترین قیمت و طرح های مختلف در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می دهد.
شما می توانید با ورود به بخش کارتریج های فروشگاه اینترنتی هپتک کلیه محصولات موجود در این بخش را مشاهده فرمایید. (Heptak.com)

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

لیزر

لیزر 

نقش سیتم لیزر چاپگر در ایجاد خروجی مورد نظر بسیار حائز اهمیت است . در چاپگرهای لیزری قدیمی ، سیستم فوق از عناصر زیر تشکیل شده بود :


• یک لیزر 
• یک آیینه قابل حرکت 
• یک لنز


لیزر داده های مربوط به صفحه را دریافت ( نقاط ) و بر اساس اطلاعات فوق متن و تصویر مورد نطر را ایجاد می کرد. در هر زمان(لحظه) یک خط افقی چاپ می گردید. همزمان با حرکت پرتو های نور بر روی استوانه ، لیزر یک پالس نوری برای هر یک از نقاط مورد نظر جهت چاپ را منعکس می نمود. برای فضا های خالی پالسی تولید نمی گردید. لیزر نقشی در حرکت پرتو های نور نداشته و باعث تابش نور از طریق یک آیینه قابل حرکت است. همزمان با حرکت آیینه ، توسط مجموعه ای از لتزها نور تابانده می گردید.با نتظیم فاصله بین آیینه و نقاط در زمان تابش نور ، از بهمم ریختگی تصویر پیشگیری بعمل می آمد.


دستگاه لیزری صرفا" در جهت افقی حرکت می کرد.پس از پیمایش افقی ، چاپگر استوانه مربوطه را حرکت داده تا زمینه ایجاد خط بعدی توسط دستگاه لیزر فراهم گردد.


برخی از چاپگرهای لیزری از مجموعه ای دیود نوری (LED) برای نوشتن محتویات صفحه استفاده می نمایند. هر یک از نقاط دارای نور اختصاصی خود خواهد بود. چاپگرهای با تکنولوژی فوق نسبت به چاپگرهائی که از دستگاه لیزری استفاده می نمایند ، دارای قیمت ارزان تری می باشند.


مزایای یک چاپگر لیزری 
مهمترین مزایای چاپگرهای لیزری : سرعت ، دقت و مقرون بصرفه بودن است . یک لیزر فادر به حرکت بسیار سریع بوده و طبیعی است سرعت نوشتن آن بمراتب بیشتر از چاپگرهای جوهر افشان باشد. چاپگرهای لیزری بمراتب گرانتر نسبت به چاپگرهای جوهرافشان می باشند. در مقابل پودر مصرفی آنها زیاد گران نبوده و هزینه نگهداری آنان بالا نخواهد بود.



چرا از هپتک خرید کنیم؟

هپتک ، نمایندگی رسمی کارتریج های اچ پی

فروشگاه اینترنتی هپتک بزرگترین واردکننده ی  کارتریج های اوریجینال پرینتر و پلاترهای اچ پی ، محصولات خود را با نازل ترین قیمت و طرح های مختلف در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می دهد. 

شما می توانید با ورود به بخش کارتریج های فروشگاه اینترنتی هپتک کلیه محصولات موجود در این بخش را مشاهده فرمایید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی